Peppad og Dårlig samvittighet

Det var en gang en veldig flink blogger som het Susanne Amalie, hun dro på påskeferie og kom på en måte aldri helt tilbake.

Nå tar jeg meg sammen folkens, for det skjer så himla mye, og jeg får gjort alt jeg vil! Jeg må si som min number one, Ylva Maria Pavval: jag är så sjukt peppad!

I går hadde vi vårt første styremøte i Noereh! via Skypa, og det funket! Så nå blir det mye skyping fremover i Noereh!. Vi snakket masse om hva vi ville gjøre fremover, og det virket som folket var skikkelig gira. Jeg gleder meg! Nå må jeg bare fokusere på å skrive, skrive og skrive på prosjektbeskrivelser og lignende. Dette burde jo i utgangspunktet være barnemat for en student, men det er noe med å få ned den første setningen. Jeg har troen!

I dag har jeg vært på det første møtet i Samisk ungdomsråd i Tromsø, nok en kul gjeng! Forbered dere på at ting kommer til å skje fremover i Tromsø.

Det føles så bra når ting liksom bare faller på plass. Nå skal jeg bare passe på å overse masteroppgaven min en stund fremover, så kan jeg være stressfri og super engasjert i alt annet. Hurra!

(kjære veileder, hvis du av en eller annen grunn skulle lese dette, så må jeg tilstå at jeg skriver best under press. Det er ennå 216 dager til jeg skal levere oppgave, jeg kjenner ikke helt presset ennå! Kanskje i neste uke..)

Legg igjen en kommentar

