Masterhelvete

Jeg kan dessverre ikke skryte på meg at jeg har vært et dydsmønster av en god student i det siste. Siden før påske har ting rett og slett ikke funket med meg og min kjære masteroppgave – her snakker silent treatment på høgt nivå. Og det føles ganske rart. Mens flere av mine klassekamerater blir mer og mer desperat i blikket, og nærmer seg sammenbrudd bare ved tanken på at de nå har 25 dager igjen til innlevering, tar jeg det ganske rolig.

Men nå er det kanskje på tide å fikse på forholdet vårt (altså mellom matersoppgaven og meg)? Hvis jeg proklamerer det til hele verden er det lettere å få det til å skje, så på fredag skal jeg sende inn kapittel 1 for gjennomlesing. Neste mandag MÅ jeg fortsette å rense datafilen min,og om to uker skal jeg være ferdig med beskrivelsen av utvalget mitt.

Jeg er fult klar over at dette er totalt uinteressant for dere, men en plass må jeg ha det skriftlig. Jeg jobber best under press.

Her om dagen fikk jeg også den endelige bekreftelsen at det var på tide å ta seg sammen og sende inn det jævla kapitlet til veilederen min – jeg tok megselv i å gjemme meg for veilederen min da jeg nesten møtte på han på bussen.

Legg igjen en kommentar

