Jeg gikk meg over sjø og land…

Kirkenes imponerte – men fikk aldri med meg hvordan det så ut i dagslys. Men jeg fikk derimot besøkt Spareland! Et høydepunkt!

I morgen skal jeg kjøre hjem til jul, så nå har jeg pakket omtrent alt jeg eier. På torsdag vender jeg nesen mot København, et regelrett kvikkisbesøk under klimatoppmøtet. Jeg vet ikke helt hvilke forventinger jeg har, det virker jo tross alt som om møtet bare en en stor snakkis uten mye mening. Jeg har uansett bare tenkt å stå på utsia og rope. Jeg skal reise med fantastiske Sáminuorra, men har ingen aning hvem andre som skal dra. Er du i København, se etter gjengen kledd i kofte..!

En tanke om “Jeg gikk meg over sjø og land…

  1. Merete sier:

    Kos deg i København! Skulle ønske jeg kunne tatt på meg kofta å dradd sør jeg også

Legg igjen en kommentar