Til info:

  • jeg får grått hår av å skrive masteroppgaven min
  • jeg har en snill venninne som liker å nappe bort grått hår
  • om bare 3 måneder er jeg ferdig studert
  • jeg vet fortsatt ikke hva jeg skal gjøre med livet mitt (burde kanskje begynne med å farge håret mitt)
  • nå tar jeg lønsj
One thought on “Til info:

  1. Emmargret sier:

    Hang in there! Æ fekk jo flass av å skrive master det siste halvåret, men det gikk jo heldigvis over da æ fekk levert (og dermed tid tel å kjøpe en bra flassjampo) 😉 De gråe håran forsvinn med en gang du har levert ska du se 🙂

Legg igjen en kommentar

