…begivenheter på rekke og rad

Jeg kan ikke si at denne dagen i sin helhet kommer til å utmerke seg når jeg en gang er gammel og tenker tilbake på livet mitt, men likevel har det skjedd små ting som jeg synes gjør dagen full av begivenheter. Nå kan det være at dette er begivenheter som kun en student/kun meg ser gleden i, men dog, for en fin dag det har vært!

Det viktigste først: Vi har nå bestemt når det første styremøtet i Noereh! skal være. Knapt en måned etter stiftelsen, den 14. november skal styret altså møtes i Tromsø. Jeg synes dette er så sabla bra, og det er ikke min fortjeneste! Jeg så for meg at vi kanskje kunne møtes i januar, men så ender det opp med at alle andre i styret bestemmer at vi har det nå i november. Not bad! En meget engasjert gjeng med andre ord!

Begivenhet nummer to er virkelig en sjeldenhet, undertegnede var nemlig på plass på lesesalsplassen allerede klokken 08.00! Det betyr nødvendigvis ikke at man er så mye mer produktiv, men bare det å kunne si til medstudentene på gangen at man har vært her siden klokken åtte er nok for meg.

Det at dagens forelesning i SPSS gikk så bra har også vært en liten begivenhet. Jeg har vært kronisk nervøs for hvordan det skulle funke med SPSS og meg, men så langt svever jeg på en sky! Jeg har til og med lastet ned SPSS på macen min, så nå tar det virkelig av på lesesalen. Jubelen står i taket!

Bilde 4Prøver meg på en liten analyse…er vist ikke kommet så langt i kurset.

Legg igjen en kommentar

