?påskeferie?

Påske. Påske. Påske. Påske. Påske. Påske. Påske. Påske. Påske. Påske. Påske. Påske.

Påsken har egentlig mest bestått av å kjøre mellom familier og spise mat. Jeg føler meg nesten som et skilsmissebarn som kjører mellom min egen familie og kjæresten sin familie. Alle skal besøkes, og det holder ikke med en halv time. Det er fint, men som regel er jeg mer sliten etter ferien enn før.

La meg oppsummere kjøreruten: Tromsø – Skånland – Harstad – Skånland – Harstad – Skånland – Tjeldøya – Bjarkøya – Skånland

Hver gang jeg er hjemme innser jeg bare hvor godt det skal bli å endelig få lov til å flytte hjem. Nærmere alle jeg kjører mellom nå. Jeg teller ned dagene til vi kan flytte hjem.

Her ser dere resultatet av vårt kunstneriske prosjekt denne påsken. Av en eller annen grunn blir produktet til han på snart 4 alltid penere enn mitt.

3 thoughts on “?påskeferie?

  1. Wow! När flyttar ni hem?

Legg igjen en kommentar

