giftemålet, ja…

Vi skal jo gifte oss til sommeren, ja. Det krever jo sitt når det kommer til planlegging, kan man si. Jeg har allerede siden det ble kjent at vi ble forlovet, hatt slektninger som har mast på invitasjon. Når kommer egentlig invitasjonen? Nei, si det? Gjestelista må kanskje bli ferdig først?

Dette med gjestelista er så vanskelig at det nesten er grunn nok til å reise til Las Vegas. Hvem skal inviteres på henholdsvis middag og kaffe? Kan man i det hele tatt ha kaffe når man skal gifte seg på ei øy med særdeles dårlig fergeforbindelse? Og hvorfor regnes 180 stykker som et stort bryllup?

De som klarer å ha et bryllup med 60 stykker, hva gjør dere? Er dere uvenner med halvparten av familien deres?

Men nå tror jeg at gjestelista er ferdig. Vi må bare føye på tante Hagrunn, så er vi klar. Tror jeg. Hvis jeg ikke er uvenn med halvparten av slekta mi nå, så kommer jeg til å være det etter at invitasjonene er sendt ut!

(her skulle jeg legge ut et bilde som passet, men det fant jeg ikke, så jeg legger ut dette bildet.)

Legg igjen en kommentar

