For å være helt ærlig…

…så er jeg ganske lei av Genève nå. På lørdag reiser jeg til Tromsø og det er jeg meget klar for. I går fant jeg knekkebrød i en butikk, og det var så jævlig godt. Knekkebrød med hvitost til alle måltider. Savner grovt brød og hjemmelaget middag. Savner kjæresten og familien.

Men jeg kan nesten ikke tro at 5 uker er snart over! Jeg har fått veldig gode venner her nede, og det kommer til å bli trist å skulle spres på ulike kontinenter. Samtidig er jeg veldig sikker på at kommer til å ses igjen, både på ulike møter og på personlige besøk. Jeg har allerede avtalt et besøk med en av mine fellows som har lyst til å delta på Midnight Sun Marathon i Tromsø til neste år!

Legg igjen en kommentar

