Ingen sommer uten Márkomeannu

Nå er det knapt én uke til jeg reiser hjem, og under to uker til Márkomeannu begynner. Etter rapportene jeg får hjemmefra går alt på skinner, og vi kan forvente en fantastisk festival! Her om dagen gjesteblogget jeg på festivallederens blogg, www.markomeannu.wordpress.com, om følelsen av seriøse abstinenser. Det blir liksom ikke sommer uten Márkomeannu.

Bildet er fra dugnaden i 2010 da vi fikk opp ny «banner». Det er akkurat slike prosjekter jeg liker å holde på med, noe helt anderledes enn å sitte på lesesalen å lese statistikk. Jeg fortrekker stikkasaga om sommeren.

Legg igjen en kommentar

