En nordboers dilemma

Jeg har litt problemer med det fine været her i Genéve. Så langt har det vært solskinn og 25 grader hver dag. Solskinn og varme gjør noe med hodet til en nordboer. Straks solen dukker opp kommer det en stemme i hodet ditt som roper: «Det er SOL! Kom deg ut! Ser du at det er sol? Sola er kanskje ikke her i morgen, så kom deg ut NÅ!»

Etter to dager i sola og tilhørende solbrenthet, sitter jeg nå på hybelen min og hører stemmen mase om at jeg må komme meg ut i sola. Klokken er halv åtte på kvelden, og det er fortsatt veldig varmt ute. I kveld driter jeg i stemmen og holder meg inne, det kommer til å være sol i morgen også.

Dagens sysler: sol og klesvask

One thought on “En nordboers dilemma

  1. Elisabeth sier:

    Æ må innrømme at når det e veldig varmt og æ ikkje e i det store deilige landet Syden (å ikkje ligg på ei strand med tilgang til hav) så sir min hjerne: IKKJE gå ut, vær inne å kjøl dæ ned. Ta dæ noen glass vin før mæ og kos dæ i Syden.

Legg igjen en kommentar

