15 truser og 3 kofter?

Så har jeg endelig tatt det innover meg at jeg reiser om fem dager. På søndag setter jeg kursen mot Genéve, fortsatt med noe usikkert boalternativ.

I dag fikk vi tilsendt programmet for de 5 ukene jeg skal være på FN, og fy faen, dette blir bra. Det hele startet paradoksalt nok med et innlegg fra Gáldu om media og urfolk, noe hjemmekjært med andre ord! Jeg har også funnet ut at jeg ikke kommer til å være den eneste samen med på årets program, noe som gjør meg meget lykkelig. Jeg håper samen fra russisk side kan joike bedre enn meg.

Så nå vasker jeg klær for harde livet. Hvor mange truser må jeg ha med meg? Hva med sko? Kan jeg ta med 7 par sko? Og ikke minst kofter og sjal, hvor mange, hvor mange, hvor mange?

2 thoughts on “15 truser og 3 kofter?

  1. Elisabeth sier:

    Selvsagt må du ha med 7 par sko! Du må ha et par til penbruk, et til vanding i byen, eller kanskje to eller tre par, et par joggesko når du skal jogge (ser det før mæ at du fis rundt i storbyen i joggesko og tights), et par til kofta, pluss et par som du kan hive på dæ i full fart. Og husk noen lette sandala. Og muligens støvla??? Neida. God tur! No prøve han Finn å få han Anton til å sove. Ikkje lett i den her sommersola/varmen! Klem!

    • susanneamalie sier:

      Det blei 5 par, og æ angre allerede på at æ kasta det 6. paret ut før æ for.

      Suss te Anton!

Legg igjen en kommentar

