sukkerspinn

Jeg vil aller helst skrive en sukkerspinnblogg. En slik blogg med duse bilder av meg selv, kjæresten og alle mine fine venner. Bilder av oss hvor vi drikker champagne, har blomster i håret og er himla avslappet. Egentlig vil jeg ikke skrive om noe annet enn kjærlighet, vennskap og retroshopping. Kanskje jeg kunne skrevet et eget innlegg til ære for mine røde paljettconverse, om hvordan jeg elsker å springe på asfalt med dem, hoppe i regnet og bryr meg ikke om at jeg blir klissbløt.

Men så glemmer jeg av at jeg ser ikke så himla kul ut hver dag. Jeg dasser som regel rundt i superundertøy, helst uten sminke og med snus under leppa. Istedet for å redigere bilder og spise fin lønsj, følger jeg plenumsmøte til Sametinget på nett (iført superundertøy).

3 thoughts on “sukkerspinn

  1. Elisabeth sier:

    Superundertøy???? Det e jo tropesommer ute:)

  2. Superundertøy finnes i mange varianter, og noen er spesielt utviklet for at folk i bevegelse ikke skal svette ihjel. Funker også fint når det er nord-norsk sommer. Ullundertøy derimot, det er noe annet. :p

  3. susanneamalie sier:

    Æ har blitt litt kræsen sia æ har vært på charterferie.
    (og æ bruke svart og lilla tolags-superundertøy)

Legg igjen en kommentar

