skaprojalisten

Jeg er kanskje litt mer ivrig etter å henge med Kongen enn hva jeg hadde trodd.

Min dag:

Sto opp tidlig. Spise frokost. Sminket meg og kledde på meg kofta. Rettet på sminken og på sjalet. Kjørte kjæresten på jobb, og startet på turen mot Tennevoll for å møte Kongen og Dronningen på Kongeskipet. På tur ut av Tromsø, en smule nervøs, bestemmer jeg meg for å sjekke invitasjonen min. Vent litt… hvilken dag er det i dag? Er det onsdag? Nei, det er tirsdag. Åij. Da skal jeg kanskje ikke møte Kongen før i morgen.

Så da gjentar vi samme prosedyre i morgen.

Legg igjen en kommentar

