Vil du høre min fotohistorie?

Før tok jeg ganske mange bilder, jeg hadde et lite kompaktkamera i veska hele tiden. Siden det viste seg at jeg var slik en fotoentusiast, var jeg sikker på at et systemkamera var veien å gå. Jeg tok tusenvis av bilder av humler, blomster og middagslaging. Så kjøpte jeg Hipstamatic-app, og tok «unike» bilder av søppel og ølflasker. I likhet med systemkameraet, ble jeg ganske fort lei Hipstamatic. Short story, med andre ord.

Nå for tiden gidder jeg ikke ta bilder, rett og slett fordi han der fra Harstad tar bilder hele tiden.

Kompaktkamera på tur hjem fra fest

Systemkamera og den jævla blomsten

Histamatic og en unik togkupé

Legg igjen en kommentar

