Unnskyld, kjære organisasjoner!

Jeg har en liten innrømmelse å komme med. Jeg betalte aldri medlemsavgift til de omtrent hundre organisasjonen jeg vanligvis betaler medlemsavgift til. Unnskyld.

Jeg er en sånn som synes det er viktig å være medlem i tusen organisasjoner selv om jeg ikke er aktiv i så mange av dem. En hundre lapp for meg betyr ikke så mye i den store sammenhengen, men et medlem for en organisasjon kan bety økonomisk støtte eller null penger.

Årsaken til fjorårets lille glipp var at jeg rett og slett var blakk. Jeg ber nok en gang om unnskyldning, og lover å betale årets medlemsavgift straks Lånekassen og jeg har blitt bestevenner igjen.

One thought on “Unnskyld, kjære organisasjoner!

  1. Helena sier:

    dags att uppdatera sáminuorra medlemskapet för 2011 😉

Legg igjen en kommentar

