Ha meg unnskyldt mens jeg oppsummerer 2010

Ha meg unnskyldt mens jeg gir dere tidenes korteste oppsummering av 2010:

ÅRETS RADIKALE ENDRING: Å plutselig bare være Susanne.

ÅRETS HUMORIST: Meg selv, i nært samarbeid med masteroppgaven min.

ÅRETS YNDLINGSPLASS: Armkroken til han fra Harstad.

ÅRETS FINESTE KOMPLIMENT: ”Du e like fin som en velformulert setning!”

ÅRETS ORD: f e s t i v a l (livet var en festival i 2010, ingen tvil)

ÅRETS BOPEL: Urtebo, fineste, fineste Urtebo!

ÅRETS CD: Håkan Hellströms nye plate ”2 steg från paradise” går fortsatt på repeat.

ÅRETS MEST GJENTATTE SETNING: ”Spiser du ikke kjøtt? Spiser du ikke fisk? Hva spiser du egentlig?”

ÅRETS YNDLINGSAKTIVITET: Lage middag. Alene, sammen med andre, midt på natten, til frokost.

ÅRETS TOGTUR: 23 timer i tog, mutters alene, for å få å dra på festival i Skåne.

ÅRETS TURBO: Márkomeannu, som ble årets beste festival!

ÅRETS HÅP: Masteroppgaven, masteroppgave og atter masteroppgaven. Nå skjer det folkens!

Legg igjen en kommentar

