Ikke så tøff likevel

I går besvimte jeg for første gang i mitt liv. Jeg er ikke så veldig tøff likevel.

Jeg liker å tro at jeg er ganske tøff. Jeg sier aldri nei til en utfordring, og kan holde foredrag og taler framfor omså hvor mange mennesker. Jeg synes det er spennende med høyder og fart, og blir i grunn ikke så ofte redd.

Men i går, i går besvimte jeg. Falt rett ned i gulvet, og ble visstnok borte i over 10 sekunder. Jeg innrømmer det lett, jeg er ikke så tøff alltid. Spesielt ikke på sykehus, spesielt ikke når jeg skal besøke mamma med en nyoperert hofte på plass. Så da besvimer man litt, kanskje blir man vekt av en kjekk intensivsykepleier som stryker deg på kinnet, og kanskje må man ligge litt på en seng til man klarer å reise seg igjen. Og ikke minst, kanskje blir man flau. Veldig flau.

Så har man gjort det også, anbefales ikke.

3 thoughts on “Ikke så tøff likevel

  1. Kåre, ernæringsfysiolog sier:

    Dette er et klassisk eksempel på underernæring som har oppstått på grunn av manglende inntak av reinkjøtt.

  2. Kåre, ernæringsfysiolog sier:

    Kværsågod.

Legg igjen en kommentar

