Noereh! vuosttaš jahkečoahkkin

En uke er gått siden vi arrangerte det aller første ordinære landsmøtet til Noereh!, og det var himla fint å være i gang. Det siste året har for meg handlet om å lære mye om hvordan man driver en organisasjonen, og ikke minst også hvordan man IKKE gjør det. Nå er et nytt år i gang, med ny leder og nye folk i styret, og jeg gleder meg så himla mye!

Jeg vil mye heller lage en film enn legge ut bilder fra det første landsmøtet til Noereh!, så frem til jeg er ferdig med å redigere filmen kan dere jo sjekke ut bildene på Facebook!

Vi var ikke så mange, men det var en veldig bra gruppe som kom. VI fikk gjort mye, og ikke minst hadde vi det artig! Gleder meg allerede til neste år, forhåpentligvis med mange nye medlemmer.

Legg igjen en kommentar

