nav eller fn

Så hva blir det på meg? NAV eller FN? Etter et heftig møte i Oslo med deler av prosjektgruppa til Samisk valgforskningsprosjekt er min akademiske selvtillit brukket. Den ble igjen i Oslo, vil ikke tilbake til Tromsø. Jeg skriver, men skriver jeg bra nok? Blir jeg ferdig? Akkurat nå virker drømmen om FN litt langt unna, og det virker lettere å rømme hjem til Ramavuolle (aka mamma&pappa) og NAV.

Inspo for megselv i dag:

(litt uklart bilde, men akk, det er drømmen om FN også akkurat nå)

((og nå så jeg akkurat hvor skjeve komagband jeg har. skjerpings!))

4 thoughts on “nav eller fn

  1. siljefig sier:

    æh, det blir FN! klart!

    eller konstfack kanskje?

  2. Elisabeth sier:

    Du e ei stjerne! Det kommer til å bli fantastisk!

  3. Lea sier:

    DU ÄR GRYM, Sunná! mastern blir nog lika grym den med 🙂 och fn karriären likaså och om det inte blir konstfack så står ju samernas alltid kvar 😉

Legg igjen en kommentar

