Márkomeannu i storbyen

Márkomeannustaben har vært i storbyen på møte. Vi har begynt å jobbe mot 2011, diskutert profil og tatt vanskelige avgjørelser. Vi har hatt det artig, tullet masse og hatt curlingcup. Hele 15 stykker var samlet i Oslo i helga som gikk, for en gjeng! Jeg elsker de fine folka bare Márkomeannu!

Av og til tenker jeg at det beste med å være med på å lage en festival er å se alle de glade fjesene lørdagskveld under Márkomeannu, men akkurat nå synes jeg det er de fine folka jeg blir kjent med gjennom festivalen. Antakeligvis folk jeg ikke hadde blitt ordentlig kjent med uten Márkomeannu, rett og slett fordi vi ikke er like gammel.

Fun Fact: Gjennomsnittsalderen i Márkomeannustaben er 23,7 år. Jeg er dermed ganske gammel med mine 25 år. Vi er himla freshe!

Fun Fact 2: I helga ble det arrangert både quiz- og curlingmesterskap i Márkomeannu. Du leser nå bloggen til quiz- og curlingmester Andersen.

2 thoughts on “Márkomeannu i storbyen

  1. Ellen sier:

    Så koselig å se det første curlingbildet fra helga! Tenk at vi har curlet. CURLET som de gjør i OL!

  2. Emmargret sier:

    ..og tenk at vi har holdt i en ekte sølvmedalje i curling! En EKTE medalje OG tatt i ei EKTE curlingbukse! 🙂

Legg igjen en kommentar

