Jeg har besøk:

Jeg har besøk. Det er veldig fint. Matt har haiket hele veien fra København til Tromsø på bare noen få dager. Haiket. Hvordan han klarer det fatter jeg ikke, men det står virkelig respekt av det. Jeg har gitt et løfte til meg selv om at jeg skal begynne å haike mer, å haike hjem til Skånland burde være første steg.

I kveld har vi en plan om å ta en liten dumpster-diving-runde i Tromsø. Jeg har forsøkt å overtale flere til å bli med en stund nå, men det er liksom ingen som helt liker ideen om å hente mat fra søppelcontainere av en eller annen grunn. Butikkene kaster masse mat som er spisende, grønnsaker, brød og varer som holder på å gå ut på dato, bare fordi de må. Så hvorfor ikke spise det i stedet for å stimulere til økt produksjon ved å kjøpe det? Nok et steg mot en grønnere hverdag! (Nå må jeg bare slutte å kjøpe nye tekniske dingser hele tiden.)

Vi lager mat, drikker vin & Minttu, snakker om paven og diskuterer avokadosteinens mange bruksområder.

One thought on “Jeg har besøk:

  1. vaarloek sier:

    og jeg og venninna mi klarte oslo-berge-oslo en høsthelg i fjor. tromsø-skånland? you can do it!

Legg igjen en kommentar

