Glede og frustrasjon

Å skulle skrive masteroppgave og arrangere Noereh!s første ordinære landsmøte samtidig skaper både glede og frustrasjon for meg. Det blir ofte til at det blir mer det ene enn det andre, alt avhengig av dagsformen.

Nå som svarbrevene på søknadene våre begynner å rulle inn blir jeg mer og mer nervøs, får vi nok penger til å arrangere møte? I tradisjon tro får vi avslag fra noen fylkeskommuner, og mye mindre penger enn hva vi hadde søkt om fra andre. Det koster faktisk penger å arrangere et møte, og det blir særlig utfordrende når Noereh! har liten egenkapital å rutte med. Men fra Sametinget fikk vi full støtte, og det varmer et Noereh!hjerte.

Jeg har en notorisk «det ordner seg alltid til slutt»-holdning, og det vet jeg det gjør.

Hei litt på Noereh! hvor enn dere befinner dere! Send gode tips også hvis dere har, og gi meg gjerne noen utfordringer!

One thought on “Glede og frustrasjon

  1. Helena sier:

    heja heja Susanne! Detta fixar ni! Har ni bestämt datum för mötet?

Legg igjen en kommentar

