Jeg er forelsket…

… i Márkomeannu og alle de fine folka!

Nå er det tirsdag etter, det føles helt rart. Det var en fantastisk helg! Jeg er tilbake i Tromsø, og har en smule dårlig samvittighet for at jeg ikke er med på nedrigg.

Både fredag og lørdag jobbet jeg hele dagen og natten. Fredag som backstagevert, en fin fin jobb som for det meste innebar å passe på at artistene våre hadde det fint. Lørdag derimot hadde jeg ansvar for at alle de frivillige dukket opp der de skulle, samt at det ikke ble noe bråk og krøll utover kvelden. Det gikk glatt, og folk var i himla godt humør.

Akkurat føles det som om vi er med på lage en utrolig viktig festival, og det føles så godt når du får gode tilbakemeldinger (for eksempel som denne) fra publikum og alle de frivillige.

De frivillige, hva skulle vi gjort uten dem? De redder hele festivalen med å være søte og hyggelige! Jeg elsker alle de fine folka som stiller opp og jobber for oss, uten dem hadde ikke Márkomeannu eksistert. Det er kanskje staben som arbeider med å arrangere festivalen, men det er de frivillige under festivalen som faktisk gjør det mulig. Fine, fine folk!

Jeg gleder meg allerede til neste år!

Sjekk også ut Silje sin blogg, hun var en av kunstnerne i Skole for Dissens som sto bak årets hovedutstilling. Resultatet ble vår helt egen festivalsauna laget av en gammel sjå fra regionen, gjenbruk på høgt nivå!

Legg igjen en kommentar

