Jeg dør litt på innsiden

Akkurat nå dør jeg litt på innsiden. Jeg skulle egentlig starte turen mot Riddu Riđđu presis nå, og blant annet diskutert Rettferdighet og Urettferdighet i Sápmi sammen med likestillings- og diskrimineringsombudet på et fint seminar. Men her sitter jeg/ligger jeg/springer på do. Jeg har blitt syk. Det er drittkjipt.

Men håpet lever ennå i meg, jeg skal UANSETT hva som skulle skje kjøre opp på lørdag for å grille sammen med Noereh! på formiddagen. Be there!

Legg igjen en kommentar

