AKs ønskeblogg

Dagens bloggønske kommer fra AK. Hun vil gjerne vite hva jeg har gjort idag.

Jeg sto opp klokken 11, det første jeg gjorde var å være snill og ta oppvasken. Jeg fant ut at jeg måtte dusje, så jeg dusjet. Deretter laget jeg middag og drakk en kopp te. Så chattet jeg litt og drakk en kopp kaffe, for så å dra på universitetet. På universitetet ryddet jeg litt på lesesalsplassen, spiste én til middag, og nå skal jeg dra for å kjøpe støvsugerposer.

Dagen i dag kan best beskrives som finsk øl og champagne.

Legg igjen en kommentar

