Gi meg styrke…

Kjære masteroppgave, velkommen tilbake i hodet mitt!

Nå begynner vist sommeren, nå begynner vist arbeidet mitt. Etter en ganske semi-emo dag kom jeg meg på universitet, i dag skulle jeg nemlig ta tak i meg selv og starte opp på masteroppgaven igjen.

Hva har jeg gjort så langt? Jeg har takket nei til to uker i Franrike, jeg har skrevet en e-post til veilederen min, jeg har lakket neglene mine oransje for bedre inspirasjon, jeg har åpnet Dokumentet, og ikke minst, jeg har skrevet på Dokumentet. Med andre ord en god start. Håper bare veilederen min husker hvem jeg er.

Omtrent slik føles det akkurat nå.

Legg igjen en kommentar

