Om å være hjemme, om å ville dra

Presis nå er jeg hjemme igjen, Ramavuolle. Pappa og mamma synes vistnok jeg er sjeldent hjemme, men jeg synes jeg er ganske ofte her.

Jeg vet ikke hvorfor, men jeg liker ikke å være hjemme for tiden. Det er akkurat som om det blir for mye for meg, det er mye lettere å heller holde seg unna. Jeg vil bare være på reisefot, å være hjemme får jeg til å huske på at jeg burde bosette meg. Jeg elsker hjemmet mitt og hjembygda mi, og det å ikke ha lyst til å dra hjem eller være hjemme er ganske ukjent for meg. Innerst inne vil jeg være hjemme, men samtidig kan ikke dagene gå fortere slik at jeg igjen reiser.

(dette er antakeligvis det mest personlige jeg noen gang har skrevet på bloggen min)

Jeg omfavner hipsteriet og gir dere utsiktbilde fra huset vårt.

Legg igjen en kommentar

