Geneva – Ammarnäs, you say potato i say potato

Mens jeg venter på flyet som skal ta meg fra Geneve til København, har jeg begynt å pakke til neste tur i hodet mitt. I morgen allerede er det klar for mange timer med buss til Ammarnäs fra Tromsø (jeg vet egentlig ikke hvor mange timer det er snakk om, men men). I helga skal nemlig Sáminuorra arrangere sitt årsmøte, og vi er vistnok en hel gjeng fra Noereh! som er på tur dit.

Pakkeliste:

  • sovepose (nei, har faktisk ikke sovepose)
  • kofta (hm, har vist mistet beltet mitt)
  • uteklær (hva faen skal man med utklær?)
  • badedrakt (kommer ikke til å skje)
  • god humør (Haha – klart!)

Noe jeg har glemt?

6 thoughts on “Geneva – Ammarnäs, you say potato i say potato

  1. Ylva Maria sier:

    Hurra! Du kommer till Ammarnäs! I love you!

    • susanneamalie sier:

      Endelig skal jeg se min number ONE igjen! 🙂 (åij, begynner å bli lenge siden vi danset som noen galne på en eller annen fin gratisfestival på Jokkmokks eneste fjell!)

  2. AK sier:

    Jaaa, ops, va kanskje nokka æ sku ha sagt te dæ.. 😉

    Men belte ditt e så fint! Æ ska ha akkurat samme, bestill! (einaste æ vil ikke ha sånne fargerike steina på knappan)

  3. AK sier:

    Eeeeeeh.. redigere du mine innlegg og?? Æ foretrekke selvfølgelig steina!

    • susanneamalie sier:

      Ops igjen! Blei lit krøll da æ brukte iPhone for å svare på kommentarn din. Dagens teknologi..

      Fant belte mitt! Det lå i et hemmelig rom i baggen min! Åhh, lykkelig!

      Men æ vil ennu ha sølvbelte, så bestill no hos slekta di. Ska æ kjøpe knappa sjøl? Kanskje æ kan gjøre det i Jokkmokk imorra?

Legg igjen en kommentar

