En statsvitenskapelig våt drøm

(Nå tar det av i kåken! Hold dere fast, her kommer nemlig dagens shopping!)

I dag har jeg gjort et skikkelig kupp! Enhver same som studerer statsvitenskap eller rettigheter burde ha et eksemplar, og jeg har lenge siklet etter pappas eksemplar på som står på datarommet hjemme. I dag, da AK og jeg besøkte Tromsøs fineste bokhandel, Septentria Antikvariat, fant jeg endelig mitt eget eksemplar av NOU 1984:18 Om samenes rettsstilling. Det beste er kanskje at den har kommentarer og merknader i margen! Hva tenkte personen da hun/han fikk eksemplaret helt ferskt i hendene sine?

Jeg fant også en annen fin bok, nemlig «Samisk mot – norsk hovmod». Med andre ord mye spennende lesning fremover!

2 thoughts on “En statsvitenskapelig våt drøm

  1. Ylva Maria sier:

    Mums!

  2. Pappa sier:

    Mitt eksemplar er for tida i hendene hos Ann Mari med lovnad om tilbakelevering etter hennes politiske karriere er over

Legg igjen en kommentar

