Destinasjon Cali, Colombia

I kveld starter jeg reisen min mot Cali, Colombia! Der skal jeg delta på Ninth meeting of the Ad Hoc Open-ended Working Group on Access and Benefit‑sharing (WG ABS 9). Jeg vet ikke helt om det er mulig å si det på noen annen måte, men dette er altså et arbeidsmøte i sammenheng med Konvensjonen for biologisk mangfold, mer presis access and benefit-sharing.

Jeg reiser sammen med Samerådet, og jeg digger det! Jeg har deltatt på disse møtene før, og man lærer så ekstremt mye bare på en uke. Jeg forstår hvorfor de kaller det capacity building!

Siden jeg hater å blogge via telefonen min (føler meg alt for mye som Blondibella, og det vil man helst forsøke å unngå), så tenkte jeg poste litt om selve møtet når jeg kommer frem til Colombia en gang natt til lørdag. Akkurat nå venter jeg på flyet til Oslo. (…og der var Blondibella følelsen igjen)

Vi ses etter Tromsø-Oslo-Amsterdam-Panama City-Cali, Colombia!

2 thoughts on “Destinasjon Cali, Colombia

  1. Gunn-Britt sier:

    Gleder mæ til å høre mer. Men kem e Blondibella?

    • susanneamalie sier:

      Du har fått en utfordring, sjekk det nyeste innlegget mitt! 🙂

      Blondibella e Sveriges største blogg, æ greie ikke forklare bloggen hennes en gang..

Legg igjen en kommentar

