Stjerner og pizza

Nok en uke er over, og nok en gang føler jeg meg som en vinner. Hvorfor? Fordi jeg fikk flest stjerner i boka! Denne uka var vi meget flinke begge to, og hadde det ikke vært for at jeg lurte AK ut på fest lørdag, hadde hun nok tatt innersvingen på meg.

Denne uka kommer vi til å ha en pause fra stjernekjøret, og det gjør vi  av to grunner. Nummer 1: Jeg reiser til Colombia på torsdag. Nummer 2: AK ble så sliten forrige uke at dette var resultatet da hun skulle lage seg en velfortjent middag.

Legg igjen en kommentar

