Stjerne i boka

I et desperat forsøk på å utsette masterskriving, har AK og jeg laget et belønningssystem. Her snakker vi barnehagemetoden, og forhåpentligvis kommer det til å funke. For at systemet vårt skal være ekstra effektivt, har vi hengt den til offentlig beskuelse på døra til lesesalsplassen vår.

Slik ser stillinga ut så langt (og ja, her snakker vi har konkurranse), jeg leder såklart!

  • Rød stjerne = per trening
  • Blå stjerne = det er meget positivt å ta seg en fest
  • Lilla stjerne = per uke uten godteri
  • Grønn stjerne = hvor produktiv man er med masteroppgaven
  • Brun stjerne = per gang man går til/fra skolen
  • Gul stjerne = Eksepsjonelle ting (?!)
4 thoughts on “Stjerne i boka

  1. Gunn-Britt sier:

    Én grønn stjerne e vel mer verdt enn alle de andre stjernan tilsammen. Æ syns AK leder.

    • susanneamalie sier:

      Hysj! Det skal vi ikke si høgt! Og det e heller ikke sant.. men det gjelde å ha en balansert samling med stjerne. Mine stjerne e ikke så veldig balansert så langt..

      Uansett er vi bare halvveis i uka..så her kan mye ennå skje!

  2. Therese sier:

    Sukk.. Det der så ut som et fantastisk motiveringssystem! Æ ønske mæ å noen å ha stjerne-krig med 🙂 Lykke t i jakta på flest! grønne og gule stjerne!

    • susanneamalie sier:

      Kanskje vi kan starte et interaktivt belønningssystem? Men jeg må innrømme en ting.. jeg er helt utslitt! Jeg er en veldig dårlig taper, og jakter på stjerner hele tiden. Så pass på!

Legg igjen en kommentar

