_sett inn tittel_

Jeg er hjemme igjen. Det vil si, jeg er tilbake under Reinåsen hos mamma, pappa og bestemor. Før ble jeg alltid helt utilgjengelig når jeg kom hjem, og det på grunn av noe så enkelt som ISDN. Men nå som vi har breiband (eller fiber, eller hva enn det egentlig er vi har), er jeg nesten mer online her enn i Tromsø. Men det betyr ikke at jeg blir flinkere til å blogge om spennende ting, tvert i mot. Jeg har en tendens til å bare blogge om personlige ting når jeg kommer hjem, og hvis vi legger på det at jeg generelt er litt dårlig på blogging for tiden, får man jo en super kombinasjon.

Det er nesten så jeg ber bestemor skrive et gjesteinnlegg.

For å dekke over et dårlig innlegg, her er min lille kvitter, som fineste Elisabeth har laget til meg:


2 thoughts on “_sett inn tittel_

  1. cybernisse sier:

    Stilfuldt… Godt håndværk og fint farvevalg. …!!! -Men hva hulen er det til 😮 ??

Legg igjen en kommentar

