…fette utilgjengelig

Jeg lever fortsatt, jeg har bare ikke internett for tiden. Jeg er dessuten alt for lat til å skulle gidde å blogge fra mobilen, for hvem gidder vel å lese det uansett? Ikke jeg en gang, og jeg er vanligvis over gjennomsnittet opptatt av meg selv. (Når jeg tenker over det, hvem gidder uansett å lese dette rølet? Hyggelig er det isåfall, hvem enn du er! Hei pappa!)

Når man ikke har internett så føler man seg raskt ganske utilgjengelig, men det føles faktisk rett bra å ha det slik. Det er min private renselse. Istede for å jage etter musikk på Spotify, så oppdager jeg faktisk hvor mye fin musikk jeg har på maskinen min. Istede for å skumme overskrifter på nettavisene konstant, har jeg pløyd gjennom Fett fra desember. Og istede for å holde meg oppdatert på hva som egentlig skjer i samfunnet, så, ja, driter jeg litt i det akkurat nå.

Men akk, uansett hvor fint jeg synes det er så må jeg muligens komme meg online snart, jeg kjenner at jeg holder på å få abstinenser. Men det er kanskje presis da renselseskuren begynner å fungere?

2 thoughts on “…fette utilgjengelig

  1. Gunn-Britt sier:

    Og Gunn-Britt e her.

Legg igjen en kommentar

