Mon <3 strikking

Jeg er en de mange som er bitt av strikkebasillen. Jeg bare elsker følelsen av å faktisk ha strikket noe, laget noe, og ikke minst se at det faktisk ser ut som en læst. Så langt har jeg holdt meg til de enkle tingene: læsta, hua og slike ting. Enkelt og greit – rett og vrang. Jeg ELSKER perlestrikk.

Hvis verden bryter sammen i morgen, så kan jeg isåfall strikke læsta, og så lenge man er varm på beina overlever man det meste!

Og hva gjør man på universitetet når man behøver en pause? Strikker såklart!

5 thoughts on “Mon <3 strikking

  1. Gunn-Britt sier:

    Men kem e det som e der å tar bilder av dæ i tide og utide?

    • susanneamalie sier:

      Den har ikke fått navn ennu, men den e sånn ca heile livet mitt. Den hete MacBook og e kvit og fin.. 🙂

      Men æ tar hintet, mindre bilda av mæsjøl, og meir seriøse greier.. sukk..

  2. Emmargret sier:

    Skjønne at det e tingen å gjøre på lesesalen ja 😉

    • susanneamalie sier:

      Æ har tilogme perfeksjonert min evne til å strikke OG lese artikla samtidig.. multitasking e mitt mellomnavn!

  3. Merete sier:

    Strikking er gøy!!

Legg igjen en kommentar

