Rått parti

Jeg er så flau over den forrige posten, så jeg må bare poste noe annet fort!

Jeg synes rått kjøtt gjør seg meget bra som modell! Dette er fra da vi laget kjøttrull før jul, og da får også sjura mat (bilde 2). Jeg vet ikke om dette er noe som kun er vanlig i vår bygd, men her mater vi altså sjura. Man skal liksom holde seg på godfot med sjura.

Jeg får dessverre ikke lov hos mamma å poste bilde av hvor mange kjøttruller vi laget. La oss bare si at antallet øker hvert år.

2 thoughts on “Rått parti

    • susanneamalie sier:

      Her snakker vi virkelig om tradisjonell kunnskap! Takk for linken, pappa kommer til å ELSKE den!

Legg igjen en kommentar

