Post-it-Lapp

Jeg er avhengig av post-it.

3 thoughts on “Post-it-Lapp

  1. Din nabo på sørsia av kontoret sier:

    Vi må få avvænt dæ med det der. Ellers blir det bare førr dæ å betale klimakvoter!

    • susanneamalie sier:

      Ja, detta e en av mine store syndera. Akk – begynne med avvenning på mandag den dag. Håpe du e der og støtte mæ.

  2. […] 01/02/2010 Her ser dere plassen til min kjære leseromskamerat, AK. Hun er mildt sagt avhengig i bøker. Hun påstår hardnakket at hun faktisk har bruk for alle disse bøkene, mens jeg på min side er en smule skeptisk til samlingen hennes. Jeg foretrekker post-it-lapper. […]

Legg igjen en kommentar

