Fantastiske Noereh!

Siden jeg er så himla flink til å være oppdatert og slikt på bloggen min, så må jeg jo også legge ut noen bilder fra det første styremøtet til Noereh! som altså var i november. Oppdatert, ja!

14. november hadde vi vårt første styremøte i Tromsø, og selv om ikke alle styremedlemmene kunne komme, så hadde vi det himla fint uansett! Lederen (det vil si meg) ble banket i bowling, og vi hadde 7 timer med møte. Jeg ble super gira, og fy for en fin gjeng (Unnskyld for at jeg høres ut som en førskolelærer, det er jula som gjør de med meg).

Nestleder Ida i dyp konsentrasjon

PerHenrik (aka Heika), meg selv og MárjáLiissá

Av 100 bilder var dette det beste, hva faen er galt med oss?! Fra toppen: PerHenrik, MárjáLiissá, meg selv, IdaRiisstiná og JohnAsle

Spennende bowling..

Nerver på gang…

And the winner is… MárjáLiissá! En god nummer to: John Asle!

Legg igjen en kommentar

