Happy iPhone!

Verdens beste kjæreste som gir meg så himla fin gave!

Ellers synes jeg julekvelden har vært en hyggelig overraskelse! Pappa sitt pinnekjøtt overgikk nok ett år seg selv (laget fra begynnelsen av med lokalt lam, Pavens lam), det var heldigvis ikke for mye gaver, og ALT jeg fikk var fint.

Nå er kvelden heldigvis snart over, og nørdete som jeg er, så ser jeg allerede frem til semesterstart! Ikke lenge igjen!

One thought on “Happy iPhone!

  1. susanneamalie sier:

    Som en kommentar til meg selv, så synes jeg at du må slappe litt av med bilder av deg selv nå. Dette tar snart av!

Legg igjen en kommentar

