Himla dårlig juleblogg

Så er det altså julaften i morgen, og med fare for å høre veldig melodramatisk ut, så gleder jeg meg til det er over. Ikke det at det ikke er hyggelig å være hjemme og alt det som følger med, men det er så himla mye stress! Hvorfor må man stresse så mye for å kose seg? Men nok surking for nå!

I går våget jeg meg ut i offentligheten, joggende! Å jogge etter veiene i markebygda er rimelig flaut, så flaut at hver gang det kommer en bil begynner jeg å gå. Nå tenker du kanskje at det burde være omvendt, at man faktisk begynner å jogge når det kommer en bil, men nei. Jeg har jobbet ganske hardt for å opprettholde et usporty bilde av meg selv, men jeg tror heldigvis ikke denne joggeturen ødelegger noe for meg. Heller motsatt, da jeg endelig fikk vise fram min noe dårlige joggeteknikk.

Jævla god jul!

Legg igjen en kommentar

