Folkesky eller bortskjemt?

I dag ble jeg ferdig med julegavene.. Halleluja! Jeg er ganske overlykkelig over at jeg er ferdig med stresset (nesten isåfall), rett og slett fordi jeg HATER å kjøre til Harstad. Jeg kommer altså fra bygda, her har jeg omtrent 4 nære naboer, det tar ca 35 minutter å kjøre til nærmeste by, og 10 minutter til nærmeste butikk. Jeg synes nesten det er litt drøyt å kjøre de 10 minuttene til nærmeste butikk, og jeg oppholder meg ikke lenger en nødvendig der.

Jeg forstår meg rett og slett ikke på de som kjører hele veien til Harstad for å foreksempel trene, eller bare for å gå på kafé. Det høres ut som et rent helvette for meg. Er jeg folkesky, eller bare blitt bortskjemt av å bo i byen for lenge?

Nei, når jeg flytter hjem kommer jeg nok til å bli både feit og usosial. Det kommer til å bli fantastisk!

2 thoughts on “Folkesky eller bortskjemt?

  1. Anonym sier:

    du ska ikke klage
    må kjøre 2 timer til nermeste by

    • susanneamalie sier:

      Ja, æ e vel meir bortskjemt. Da æ bodde i Kauto va 2 timer te Alta null problem!

Legg igjen en kommentar

