Gira på Statistikk

Som et ledd i av at jeg nå innleder et nytt og bedre bloggliv, så må jeg tross alt oppdatere deg på hva som egentlig har foregått med meg de siste ukene. For å gjøre en lang historie kort: ikke mye.

Idag, mens jeg så hele sesong 1 av The Tudors, innså jeg at det nå bare er en – 1 – uke igjen til min siste eksamen. Det er heller ikke hvilken som helst eksamen, men statistikkeksamen! Dette er antakeligvis min siste eksamen på veldig lenge, hvis vi ser bort fra en 100-siders masteroppgave såklart. Som den gode studenten jeg er, har jeg såklart lagt opp en gjennomgående god plan, som skal resultere i at jeg har lest alt av pensum til neste torsdag. Jeg må dessverre innrømme at jeg er forsinket med ca 1 måned i forhold til planen min.

For å prate om noe litt mindre trasig, så var jeg altså i Alta i går på møte i Samisk valgforskningsprogram. Som kanskje noen av dere vet, eventuelt ikke vet, så skal jeg altså skrive masteren min som en del av valgforskningsprogrammet. Akkurat nå gleder jeg meg bare til jeg kan bli ferdig med eksamen, og begynne på masteroppgaven min!

Og bare for å illustrere hvor ekstremt gira jeg er på statistikk for tiden, her er meg utenfor Byrået i høst. Man kan bokstavelig talt se entusiasmen lyse ut av meg!

 

2 thoughts on “Gira på Statistikk

  1. Liker bildet ditt ekstremt godt, takk for det. Men vil gjerne ha litt detaljer om hvor du har kjøpt klærne dine. Nice outfit! ❤

  2. susanneamalie sier:

    Cardigan og topp fra H&M, skjørt fra VeroModa, sko fra en eller annen butikk i London, og second-hand veske.

    (PS! No e det din tur igjen!)

Legg igjen en kommentar

