FML

Akkurat nå har jeg seks påbegynte blogger som det aldri ble noe av, og dette blir sikkert den syvende. Det jeg prøver å si er at jeg har rett og slett ikke noe å blogge om. Jeg er ganske «tom» for tiden, og ikke minst stresset. Eksamenstiden var plutselig over universitetet, og det føles som om jeg har gått glipp av noe her. Hvor ble det egentlig av høsten?

Idag fikk jeg min første eksamen utlevert (hvis man ser bort fra oppgaven jeg leverte i forrige uke), og jeg føler at jeg virkelig ELSKER metode. Den neste uken skal jeg løse følgende oppgave:

«I følge Alexander L. George og Andrew Bennett er gode casestudier viktige for teorituvikling i samfunnsvitenskapene. Gjør rede for de ulike typene av casestudier de drøfter og lag deretter en skisse til et forskningsopplegg der du kombinerer minst to av disse typene»

I tillegg skal jeg forberede en presentasjon jeg skal ha på onsdag, hvor jeg faktisk skal ha gjort ferdig kapittel oversikten til masteroppgaven min. Kapittel? Jeg har ingen data ennå! Frustrerende!

Ja, og på torsdag skal jeg fjerne en visdomstann. FML

3 thoughts on “FML

  1. FML…?

    Og bilder på bloggen min kommer! Lover!

  2. susanneamalie sier:

    Fuck My Life

    http://www.fmylife.com/

  3. Hahaha!

    Nu må æ finne ut ka vi skal ha til middag i dag, og ta det opp av fryseren. Fuck my life!

Legg igjen en kommentar

