Ligg unna skolen vår, Skogholt!

Jeg har egentlig et innlegg jeg har veldig lyst å skrive, men jeg har ikke tid til å skrive den ordentlig – slik jeg vil at den skal skrives. Likevel må jeg poste noe om dette!

Nok en gang har Troms fylke (denne gangen ved Pål Julius Skogholt fra SV) foreslått at Skånland videregående skole skal legges ned. Troms fylkeskommune må spare penger, og da rammer det distriktene først. Jeg vet ikke hvor mange ganger man har foreslått dette, og jaggumeg begynner jeg (og mange fler) å bli lei dette.

Jeg synes du burde:

– skrive under på oppropet for å beholde skolen!

– melde deg inn i Facebookgruppa «La Elevemo Leve»

– legge igjen en kommentar på bloggen til Skogholt om hva du synes om forslaget hans


2 thoughts on “Ligg unna skolen vår, Skogholt!

  1. Kristin sier:

    HALLO, det e jo heile fylkestinget som legg det fram, ikkje bære Pål Julius fra SV

    Hallays,sjekk fakta……

  2. Ina sier:

    Enig
    ligg unna Elvemo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    vi har knuste hjerte og som på plakaten æ laga. det finnes mange skoler men ingen som elvemo!!!! Hjertan vårres ligg hos elvemo!!

    LA ELVEMO LEVE!!

Legg igjen en kommentar

