3 – tre – dager igjen

Idag er det altså bare 3 dager igjen. Jeg våkner om natten av alle tingene jeg må huske på, og når jeg endelig greier å sovne igjen drømmer jeg om møtet. I natt var det ikke nok mat til alle, alle var sure, kjedet seg og kjeftet på meg. Det var et mareritt! Jeg håper at møtet forhåpentligvis bli bedre enn det var i natt, og jeg tror spesielt at konserten blir bra! Jeg gleder meg voldsomt til å høre Jon Iver!

Påmeldingen til møtet har også vært mye mye mye bedre enn det vi hadde forventet. Vi hadde trodd at det kanskje skulle ende opp med 30-40 stykker (og vi hadde vært superfornøyd med det!), men nå er det altså over 60 stykker som har meldt seg på! Nå må vi faktisk si til folk at vi rett og slett ikke har råd til at det kommer flere på møtet, vi har ikke råd til å fø alle!

For min egen del har jeg laget min personlige lille angst-liste:

– folk er så dumme at de tror at ungdomorganisasjon og alkohol hører sammen

– det blir ikke nok mat

– det kommer flere folk enn vi har mat

– jeg må ta oppvasken alene

– Kvaløysletta ungdomsskole ombestemmer seg og vi blir husløse

Slik! Kanskje du også kan ha litt mareritt? Ta vekk noen av mine så jeg får sovet litt mer, eventuelt kan du glede deg mye til møtet (eller være glad for oss om du ikke skal på møtet) og tenke gode tanker.

PS! Dette er innlegg nummer 100! Hurra!

Legg igjen en kommentar

