Meg og Nils Lapp fra Grovfjord

Jeg vet ikke hvorfor, men denne dagen føles mye mer som en søndag enn lørdag, så jeg var nesten litt usikker da jeg sto opp idag. Men heldigvis er det lørdag, jeg vil absolutt ikke at dagen fram mot stiftelsesmøtet skal gå alt for fort. Ikveld skal jeg på «klassefest» med masteren min, Master in Indigenous Studies, son forøvrig er en meget bra master som du absolutt burde vurdere hvis du skal søke på master til neste år!

I grunn skjønner jeg heller ikke hvorfor jeg skriver dette innlegget, fordi jeg har egentlig ingenting å melde. Så over til noe annet. Har du sett det fine maleriet som Sigbjørn og jeg har i stua?

Sigbjørn fant det en bruktbutikk i Harstad og måtte så klart kjøpe det, alt annet ville jo være useriøst. Samen på maleriet har på seg kofta vår (altså Ofoten og Sør-Troms), men vi vet ikke så mye mer enn det. Bak bildet står det «Nils Lapp fra Grovfjord», så det er tydeligvis en mann fra Grovfjord. Skulle ønske vi viste noe mer om maleriet, for eksempel når det ble malt. Fint er det isåfall!

Bilde 23

Meg og Nils Lapp

(Dessverre kom jeg i veien for maleriet. Dette er bare enda et steg i min plan om å gjøre bloggen min om til en moteblogg, baby steps! Steg 1: Mindre innhold og flere bilder av meg selv.)

Legg igjen en kommentar

