Syv – 7 – dager

Så er det altså bare syv – 7 – dager igjen til stiftelsesmøtet for vår helt egen samiske ungdomsorganisasjon! Can you belive it! Jeg våknet i går og forsøkte først å bare fortrenge det faktumet at det var en liten uke igjen, men så måtte jeg bare ta innover følelsen av å rett og slett gruglede seg. Heldigvis er det flere enn meg som jobber med dette, så igår ble det suppe og jobbmøte for meg og min makker, Anne Karen!

Bilde149

AK sjekker «gjørelista» si

I skrivende stund er det 49 påmeldte til møtet, og jeg har en følelse av at det kommer noen flere utover dagen! Her på «kontoret» går det fra høy jubel til å rive seg litt i håret.

Men dere, jeg gleder meg sånn! Jeg gruer meg sånn! Men aller mest er jeg spent på å se alle som har meldt seg på, og høre hva de mener og har lyst å jobbe med. Jeg har allerede begynt å tenke på hvilke prosjekter jeg tror kunne vært spennende, så det blir fint å høre hva alle andre tenker.

Vi ses om en uke, husk å ta kofta med!

Legg igjen en kommentar

