En flau bekjennelse

Denne uka har gått så ufattelig fort, og jeg kan nesten ikke tro at det allerede er fredag. Jeg må nesten innrømme at jeg ikke synes det er en bra ting at uka har gått så fort, særlig med tanke på hvor lite jeg har klart å gjøre i studiesammenheng. Men men. Det er ikke så enkelt når man blir helt oppslukt av en bok at man ikke klarer å gjøre annet enn å lese den, tenke på den, ønske at man var i den. Dette er en ganske flau bekjennelse. Jeg er forelsket. Forelsket en oppdiktet person. Edward Cullen – sight!

Ja, jeg vet, jeg er egentlig alt for gammel til å sluke i meg Twilight som en annen tenåring, men jeg klarer ikke å slutte! Greia er den at det startet med at jeg lette etter noe enkelt jeg kunne lese for å bare slappe av, men så ble jeg helt oppslukt! Nå har jeg pløyd gjennom de to første bøkene den siste uka, og den tredje ligger hjemme å roper på meg i dette øyeblikk (jeg kunne nemlig ikke ta den med meg på skolen, da jeg vet at jeg bare hadde blitt sittende å lese den istedet for å feks blogge, jobbe eller lese nyttige ting)!

Nå har jeg allerede bestemt jeg, jeg drar hjem! Jeg har en date med Edward Cullen!

Legg igjen en kommentar

