Mitt andre hjem..

Som den flinke masterstudenten jeg er, oppholder jeg meg mye på lesesalsplassen min på universitetet. Nytt av semestret er at jeg nå har flyttet inn på et lite «kontor» som jeg i utgangspunktet skal dele med to andre. Her sitter vi altså å trykker på datamaskinene våre og river oss i håret.

Bilde 19

Noen av oss er litt mer profesjonelle når det kommer til transkribering av intervju, og har egen pedal til formålet (dessverre er ikke denne personen meg).

Bilde 15

2 thoughts on “Mitt andre hjem..

  1. Wow!!! Fancy!!! 😀

  2. […] 49 påmeldte til møtet, og jeg har en følelse av at det kommer noen flere utover dagen! Her på “kontoret” går det fra høy jubel til å rive seg litt i […]

Legg igjen en kommentar

