Gomá lea somá

Selv om dagens overskrift kanskje skulle tilsi at jeg sitter på lesesalsplassen min og ennå er bakis etter helga, stemmer det altså ikke. Jeg er valg-bakis. Dette er en seriøs og noe plagsom situasjon for en student som skal studere valget.

Men idag blir det andre boller. For første gang siden april skal jeg til veilederen min, og jeg vet ikke helt hva som forventes av meg. En ting som er sikkert, det forventes nok at jeg skal ha gjort mer enn det jeg har gjort i det siste. Tror dere veilederen min forstår at jeg jobber litt på bingoen? Eller at jeg har det litt travelt med en viss ungdomsorganisasjon for tiden? Spennende blir det nok uansett, og heldigvis er veilederen min veldig flink til å si at jeg har gjort noe feil uten at jeg nesten oppdager det selv.

PS! I det siste er det mange som har kontaktet meg med masse spørsmål om stiftelsesmøtet! Ingenting er så artig som å vite at det faktisk er endel som kan tenke seg å komme! Hurra! Det er godt å vite at jeg og AnneKaren ikke blir sittende alene på Kvaløya 16. – 18. oktober!

2 thoughts on “Gomá lea somá

  1. Merete sier:

    Samisk ungdomsorganisasjon skal den være landsdekkende, eller skal dere forsøke å ha fylkeslag som møtes nå og da? For i såfall vil jeg gjerne vite om noe slik er planlagt i Rogaland… Litt langt å reise på sparket til Tromsø! 😉
    – Merete
    http://www.grenselandet.wordpress.com

    • susanneamalie sier:

      Tanken er at den skal være landsdekkende, og gjerne med lokallag under etterhvert. Vi satser på å arrangere noe for alle medlemmene til våren, så da må du gjerne komme! Da er det kanskje lettere å få dekket hele reisen. 🙂

Legg igjen en kommentar

